Sabtu, 12 Januari 2013

Aku lihat dia disana

Aku ingin mendekatinya

Aku cuba menghampirinya

Lalu aku menyapa dia


Dia pun membuka bicara

Dan aku mulai mengenalnya

Kita mulai bermain mata

Mula timbul rasa bahagia


Bila dia, mendekati diriku

Hatiku rasa sesuatu

Bila dia, senyum pada diriku

Hatiku rasa tak menentu


Kekadang hati ku bertanya

Adakah dia dah berpunya

Kerana diriku berasa

Aku jatuh hati padanya


Aku ingin memilikinya

Aku ingin menjaga dia

Aku ingin mencinta dia

Aku ingin hidup dengannya


Bila dia, mendekati diriku

Hatiku rasa sesuatu

Bila dia, senyum pada diriku

Hatiku rasa tak menentu


Mungkinkah aku, kan berjumpa dengannya

Untuk meluahkan rasa

Mungkinkah aku, kan berdiam diri saja

Menunggu cinta darinya


Ku terima satu nota darimu

Yang tertulis 'Aku suka kamu'


Bila dia, mendekati diriku

Hatiku rasa sesuatu

Bila dia, senyum pada diriku

Hatiku rasa tak menentu


Akhirnya kini ku kan mampu ceria

Diriku sangat gembira

Akhirnya kini, aku mulai bahagia

Menerima cinta darinya


Aku suka dia


inspirasi dari lagu ini adalah saat mendengar lagu ini, mengingatkan ku sosok orang yang spesial di mata    hatiku.. :D


 http://www.liriklagumuzika.com/2012/02/lirik-lagu-aku-suka-dia-ainan-tasneem.html

Tidak ada komentar:

Posting Komentar